Palautukset

Palauttaminen on sinulle maksutonta kun palautat tuotteet 14 vuorokauden kuluessa. Palautusoikeus alkaa siitä hetkestä, kun noudat tilauksesi noutopisteeltä. Palautus käsitellään viimeistään 14 vuorokauden kuluessa siitä päivästä, kun olemme vastaanottaneet myyntikuntoisen tuotepalautuksen. Kun palautus on käsitelty, maksu palautetaan samalle maksutavalle, mitä alkuperäisessä maksussa on käytetty. Hyvityksestä lähetetään erillinen ilmoitus sähköpostilla asiakkaalle.

Palautettavien tuotteiden tulee olla puhtaita, siistissä kunnossa, käyttämättömiä ja vahingoittumattomia, ja alkuperäisten hintalappujen sekä etikettien tulee olla yhä kiinni tuotteissa. Mikäli tuote on käytetty tai muut edellä mainitut eivät täyty, tuotteen arvo alenee 100-prosenttisesti ja näin ollen käytettyjä tuotteita ei voi palauttaa.

Ostosumman perusteella myönnettyjä alennuksia tai postitusmaksuja saatetaan harkita uudelleen palautusten yhteydessä.

Miten toimin?

1. Laita viestiä asiakaspalvelu@intensed.fi ennen palautusta.

2. Asiakaspalvelumme antaa ohjeet palautukseen ja saat Helposti-koodin.
 
3. Pakkaa palautettavat tuotteet alkuperäiseen lähetyspakkaukseen. Palautettavan tuotteen tulee olla hyvin pakattu ja alkuperäispakkauksessaan. Merkkaa asiakaspalvelustamme saatu Helposti-koodi pakkaukseen.

3. Vie palautuslähetys Postin toimipisteeseen
Lähimmän Postin toimipisteen löydät osoitteesta www.posti.fi. Pyydä palautuslähetyksestä kuitti palvelupisteestä ja säilytä se. Kuitti on tosite tuotteen palautuksesta. 

Huom! Mikäli palautat tuotteita niin että summa jää alle 100€, tulee tällöin maksettavaksi toimituskulut 5,90€.

 

Haluaisin vaihtaa tuotteeni, miten toimin?

Intensed.fi-verkkokaupassa ei tällä hetkellä voi vaihtaa tilattua tuotetta toiseen. Sinulla on kuitenkin 14 päivän täysi palautusoikeus ja voit aina tehdä uuden tilauksen.